»Promocije ni bilo veliko in nismo zares vedeli, kaj pričakovati – zato je človek še toliko bolj presenečen, ko serija kljub temu doseže veliko gledanost.«
»Serija se osredotoča le na kapitalistične vrednote, kot je denar, 'svet, v katerem šteje le denar in ki je podoben peklu'.«
»Največ pozornosti smo posvetili tej sceni. Porabili smo veliko časa – naša največja skrb pa je bila, kako uprizoriti sončni zahod. Hoteli smo uprizoriti podobo, ki bi bila tanka meja med resničnostjo in navideznostjo.«
»Predstavili smo že vsa stara slovenska mesta, ki slovijo po bogati dediščini in so širše prepoznana kot turistične destinacije, vendar serijo še nadaljujemo.«
»Nova kitajska stojnica na filmskih festivalih v Cannesu, Benetkah, Hongkongu in drugih večjih mednarodnih festivalskih prizoriščih pa bo vzpostavljena, da bi 'prikazovala najnovejše dosežke in razvoj kitajske kinematografije' in 'aktivno spodbujala trgovino s tujimi filmi'.«
»Ta akcija torej ni pomembna le zato, da dvignemo zaloge krvi v severovzhodni Sloveniji, temveč je tudi velika promocijska akcija.«
»S filmi se ukvarjam že od Navzikaje iz Doline vetra, pa je ta poster prva stvar, za katero me je zares pohvalil. 'Suzuki-san', mi je rekel, 'to je res izjemno.' Rekel je, da je to najboljše, kar sem kdaj naredil. To je bil velik namig. Torej, nobenih napovednikov. Absolutno nobenih TV-oglasov. Nobenih oglasov v časopisih!«
»Moral bi biti res izjemen scenarij veliko, veliko let od zdaj. Ampak ne vem, ali bi bilo to sploh mogoče, ker ljudje ne vstajajo od mrtvih.«
»Vedno se vprašamo, ali smo pritegnili dovolj veliko občinstvo, da to odtehta ceno produkcije.«
»Pomembneje je, da prispevamo družbi, kot da najemamo velike dvorane za slikanje in trepljanje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju