20. februar 2022

»Promocije ni bilo veliko in nismo zares vedeli, kaj pričakovati – zato je človek še toliko bolj presenečen, ko serija kljub temu doseže veliko gledanost.«

Anzeljc se spominja presenečenja ob uspehu serije kljub skromni promociji.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
25. oktober 2020

»Vedno se vprašamo, ali smo pritegnili dovolj veliko občinstvo, da to odtehta ceno produkcije.«

Hollandova je pojasnila pomembnost razmerja med občinstvom in stroški produkcije pri odločitvah o serijah, kar vpliva tudi na odpovedi serij pri Netflixu.
24. marec 2022

»Pomembneje je, da prispevamo družbi, kot da najemamo velike dvorane za slikanje in trepljanje.«

Urša Zgojznik je poudarila, da je pomembneje prispevati družbi kot organizirati dogodke za promocijo stranke.